Samenwerken met uw administratiekantoor
Bent u ook een ondernemer die weleens met de volgende vragen zit:
- hoe sta ik er financieel voor
- welke klanten moeten mij nog betalen
- welke rekeningen moet ik zelf nog betalen
- hoe werk ik efficiënter
- kan ik mijn administratiekosten verminderen
dan bent u bij ons aan het juiste adres, wij werken vanuit een systeem waarmee u met ons kan samenwerken. Wij maken onderling afspraken wie wat doet en wanneer, zodat u daarna op de hoogte bent van hoe u er financieel voorstaat. Op het moment dat het u uitkomt, dus zelfs 2 uur s’nachts.
Afhankelijk van uw wensen stemmen mij een pakket met functionaliteiten samen die door u gebruikt worden. Wilt u alleen meekijken, dan ontvangt u een inlogaccount zodat u kunt controleren hoe wij uw administratie hebben bijgehouden. U logt in op uw dashboard en ziet direct al beknopt de resultaten. Via overzichten wordt u snel naar meer gedetailleerde rapportages geleid.
Maakt u tot dusver nog gebruik van word of excel voor uw facturen, dan is de volgende stap naar het factureer module eenvoudig gemaakt. Want waarom zouden we nog dubbelop werken met alle ongemakken van dien als u zelf een factuur kunt maken dat meteen in de boekhouding is opgenomen.
Ook handig is de documentmodule. Documenten kunt u in het systeem op nemen. Deze kunnen dan geboekt worden en de factuur kan dan altijd online bekeken worden waar u maar bent.
Met deze module kunnen wij ook zeer goed met u samenwerken, aangezien wij een melding krijgen hoeveel documenten er geboekt moeten worden.
Uw administratie wordt hiermee zeer eenvoudig voor u en u kunt het inzien waar en wanneer u wilt, met wie u wilt.
Uiteraard blijven wij uw BTW aangiften, jaarverslagen, aangiften IB en/of VPB voor u verzorgen. Ook kunnen wij u assisteren wanneer het nodig is.
Wij maken van te voren een prijsafspraak met u over het bedrag dat u per kwartaal dient te betalen (all inclusief) over het jaar wat van toepassing is. Zo weet u waar u aan toe bent zonder negatieve verrassingen achteraf.
Reeds vanaf €20,- excl. BTW per maand.
Prijs wordt bepaald door welke werkzaamheden wij voor u dienen uit te voeren en welke functionaliteiten u nodig heeft.